bekymmersamt helvete

Fan vad jag hatar det här. Ännu en natt där jag inte kan sova. 
Fick sova till klockan 1 men sen var jag vaken och det var hemskt allting fram till då jag äntligen fick somna om vid 4. Sov lite halft några timmar till och nu har jag ringt vårdcentralen. Hud på Karolinska säger att det var så länge sen jag var där så jag måste till min husläkare först... Tack då. Jag vet ju precis vad jag har och husläkaren ska ju bara skicka vidare mig till hud på ks.....
Hoppas de gör lite fler tester och hittar kanske någonting som lindrar mitt helvete. Annars vet jag inte vad jag gör. Det går inte att ha det såhär.


 <- en gång i tiden när jag inte hade såmycket bekymmer....



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback