läskiga människor

Hjälp vad läskigt!!!! :O

Idag hade jag bestämt mig för att promenera bort till min förskola och fota och börja på ett projekt jag har i skolan. 
Förskolan är ju stängd idag. Konstigt? Nej, det är bara bra, eftersom jag bara ska dit för att fota området, djur och växter. Barnen är bara "i vägen" när jag ska göra detta. Vad är mer passande än på en helg? Tänkte jag då jättesmart. Det är flera av mina klasskompisar som ska göra samma sak, att gå på en helg och fota.

Ja då promenerade jag bort till förskolan med kameran i högsta hugg. Men vad får jag då inte se om inte hela stans familjer och tusen bilar som står parkerade utanför!!!!?? 
Vad är detta? 
Jag som ville ha tyst och vara ensam.... Det mäste vara något event som är igång däromkring....
Jag vände om skrämd och besviken. Jag som var taggad att gå runt och leka skogsnisse...
Kanske en ny chans imorgon?


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback