bloglovin

De senaste dagarna har jag börjat följa fler bloggar... jag vet inte hur många jag följer just nu men det är rätt många! ;O
Det är kul att läsa bloggar... det finna så många bra. Tyvärr också många dåliga... men det är kul när man hittar en ny fin/rolig/inspirerande blogg!

Detta får mig nog att vilja blogga mer själv också haha ^^

Jag använder mig alltid av bloglovin. Innan jag fattade hur bra bloglovin är så klickade jag in på en massa bloggar flera gånger per dag för att se ifall någon hade uppdaterat... sjukt jobbigt och tidskrävande och så... Därför tycker jag att bloglovin är jättebra för att man ser precis vilka inlägg man har "missat". Det är så många som använder bloglovin också :)
Haha hur många gånger jag jag skrivit ordet bloglovin nu? :P

Över 30 bloggar följer jag just nu... men jag tar bort/lägger till bloggar rätt ofta, så det varierar! :)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback