föreläsning

Är det nån av mina bloggvänner som har varit på universitetet? :)

Hursomhelst finns det ju en stor aula. Jag har varit in där snabbt en gång... den är ju faktiskt ganska stor. 
Men idag var den inte det. Eftersom den verkade vara indelad. Som stora gumpasalar är ibland. Då brukar man kunna hissa ner en vägg så fler klasser kan vara i samma sal.

Såhär såg det ut i den delen där min föreläsning ägde rum.


Roligt att det finns balkonger i aulan ^^ Det visste jag inte ^^


Väggen till vänster sa jag och en kompis att den går nog att rulla upp eller nåt...



Skrivet av: Kokorochan

svar: varsågod ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2011-02-16 @ 15:12:49
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback