Trött

Jag är helt slut. Sitta uppe sent för att man måste läsa en massa böcker och sen blev det bara sex timmars sömn för att jag måste upp till skolan. Jag ville verkligen inte och orkade egentligen inte gå upp i morse.

Också drar man sig till skolan och nästan sover genom seminariet (jag gjorde det egentligen inte för att jag måste vara på alerten under seminariena för att hänga med) också får man tusen nya saker att göra och en massa att läsa plus en massa läxa.

När jag kom hem så kände jag bomben av trötthet (kan man säga så?). Helt slut helt enkelt. Jag var så inne i mitt huvud, en massa saker snurrade runt samtidigt så jag glömde bort att lyssna på vad min mamma sa när jag trodde att jag lyssnade på henne. Jag fick be henne att säga allt en gång till för att jag var verkligen för trött för att få in det i hjärnan.
Tyck synd om mig!



För en stund sen tog jag en lur på mindre än en timme. Jag blev bara ännu mer trött.... vill sova meeeer!
Det blir sängen tiiiidigt ikväll. 

Just nu sitter jag iallafall och läser ur en skolbok och ska sen titta lite på en uppgift som jag ska göra med några klasskompisar imorgon efter föreläsningen.
Högskola låter inte så roligt nu va? :P

Det jag lyssnar på: Apocalyptica. Nån slags rock/hårdrock fast med cello/violin. Faktiskt väldigt behagligt att lyssna på. 

Så trött!!





Skrivet av: FIONA - en ointressant vardag

tack! :D

usch vi har också massa skolarbete :( jättejobbigt!

ja allt är bra medmig :D själv?

2010-09-06 @ 17:54:37
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Skrivet av: FIONA - en ointressant vardag

usch känner också det.. massa grejor nu i skolan!

2010-09-07 @ 13:52:19
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Skrivet av: jennie

hejsan, är allt bra idag? :)

2010-09-07 @ 16:56:18
URL: http://onlylittlej.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback