Godkväll

Nu är klockan strax åtta och det är fredagskväll! I det här hushållet går doobidoo på tvn! ^^

Idag har jag suttit hemma hos en klasskompis och skrivit klart vårt grupparbete! Vi har gjort allt tillsammans och vi har varit riktigt duktiga och nu på måndag ska vi redovisa allt! Vi har en jättefin Power-Point-presentation!
Jag har nog inte riktigt berättat om arbetet(?) Det är om en barnboksillustratör och min grupp har val Lena Anderson. Hon har ju gjort Maja-böckerna om någon kommer ihåg? :) Hon har även gjort andra, nyare böcker som jag inte alls kände till tidigare.
Men det här arbetet har varit riktigt roligt och det har varit kul att titta i en massa barnböcker! ^^

Jaha.. nu tog det sådär lång tid att fixa ihop ett inlägg.... jag började före klockan åtta och nu har klockan blivit över åtta :P
Vilket betyder att doobidoo redan har börjat! Måste skynda :P





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback