den omöjliga väskan

Nu tänker jag svära för jag är så himla sur. 
Jag har mycket att läsa idag, men jag hade ett möte i morse och efter det tänkte jag att jag snabbt skulle gå förbi affären och köpa den där väskan. Den väskan. The väska!
Så jag gick in i den butik som skulle ha väskan inne enligt hemsidan. Men inte hade den butiken den väskan inte. Så jag fick numret till en annan butik som tydligen hade fem sådana väskor inne, sa datorn!! Och jag ringde och ringde och ringde.... tillslut kom jag fram och då springer personalen iväg för att leta..... och jag lämnas vid luren, då kommer en annan och svarar och då får jag berätta om alltihopa! (väskan heter ett svåruttalat ord!!) och då springer han iväg och letar..... gissa om väskan inte finns där heller!??! Inte en enda!!! Och den andra butiken sa ju att det skulle finnas hela fem stycken där! Nu börjar jag blir riktigt sur. Så då åker jag till nästa butik. För där skulle det finnas sådana väskor också! Och jag går och går och går... butikerna ligger ju inte så nära varandra.... och där letar jag bland alla väskor. Den finns inte!!!! säger snubben där inne. Vid det här tillfället börjar jag nästan brista, så jävla irriterad och less var jag på detta. I alla datorer står det att butikerna har hur många väskor som helst och personalen i den ena butiken skickar mig till den ena butiken efter den andra, men ingen har en enda jävla väska!!!!! Jag blir så jävla sur och ledsen, jag ger upp, jag suckade djupt hur många gånger som helst och nästa bröt ut i gråt för att jag hade sprungit omkring utan en enda väska i behåll! Fyfan, jag aldrig mer ska åka in till butiken när jag ska ha något specifikt. 
Men nu när jag kom hem i eftermiddag efter flera timmar bortkastade på en massa gående och tågresande och stress och allt så beställde jag väskan på nätet helt enkelt. 50 kronor mer kostar det!! Är det tacken för att jag har fått lida idag eller!!??! Jag är så jävla sur på allt och att en massa tid gick till spillo, tid som jag kunde ha användning till mina läxor!!!



Nu har jag lugnat ner mig och jag har en väska som är på väg hem till mig. 
Här är en bild på mig från idag... innan jag blev så himla sur.





Skrivet av: Kokorochan

svar: hihi ja det är nog meningen ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-10-28 @ 19:10:55
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: XOXO, LANAH

Vad var det för väska? Haha.

2010-10-28 @ 20:51:06
URL: http://lanahs.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback