Änglar

Godkväll.
Jag satt och läste i ett magasin och fick tipset om en bok! ^^
Det är en bok om änglar. Skriven av Danielle Trussoni och boken heter Angelologi! Den verkar riktigt spännande! Den går mot "modet" med vampyrer! Nu är det änglar som är the bad guys men samtidigt älskade (eller de kanske inte är det än). Änglarna är tydligen inte "änglar" i boken utan fiender på nåt sätt. Spännande!

Jag ställde upp i tävlingen, i magasinet, om att få den boken. Men om jag inte får den så kanske jag går och köper den istället! Jag känner mig så himla desperat efter en bok.... När jag väl ligger där i sängen så vill jag så gärna ha en bok att läsa... som igårkväll, då var jag alldeles för pigg och jag bara saknade en BOK! 



Nu ska jag gå och lägga mig igen utan en bok att läsa... *snyft*





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback