bilder

Alla mina bilder ligger så himla osorterat. Huller om buller.

Det mesta ligger i mappar, men alla nya bilder brukar jag inte orka lägga någon annanstans än på skrivbordet eller bara i stora bild-mappen. 

Jag måste ta itu med det där en dag då jag har mycket tid :P

Här är några bilder jag hittade bland all röra.

käkar lunch på Kålmården för två år sedan



efter gröna lund med solbränna för ett år sedan



fortsatt firande för mösspåtagningen, för mer än ett år sedan (jag ser dock lite borta ut)



jag och lillebror på scoutläger för mer än tre år sedan



Kul att kolla tillbaka på bilder ibland... ^^

Nu ska jag fixa med min middag. Just nu är jag ensam hemma!


Skrivet av: nea

haha alltid roligt att titta tillbaka på gamla bilder :)

2010-11-18 @ 21:22:42
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback