Mulan

Nästa Disneyprinsessa är Fa Mulan som är Kinas hjälte ;)
Jag tycker om de starka färgerna i filmen och jag tycker om hur Mulan ser ut.

Men dessa bilder är ju kreationer av Mulan från (som alltid) deviantART. Besök gärna, jag har en länk i sidpanelen.

Men man kan ju hitta tusen bilder på Mulan och från filmen och annat runt hela internet... google och sånt. Men jag startade den här serien för att jag råkade hitta en massa fina bilder på mina favoritprinsessor just på den här sidan. Bara så du vet ;)

av AliWildgoose

av KitKatKo

av agwong

av silverhalo

av briarthorn

av lilyhbp

av Mercurio2539

av merry_xmas

av jonsibal


Den här sista skulle jag nog vilja ha som skrivbordsbakgrund.... dock tror jag att den inte är tillräckligt bred.
Men visst var bilderna fina!!? Jag kan sitta och leta upp såna här bilder i två evigheter :) 

God kväll :)





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback