Kimi ni Todoke

Tänkte bara tipsa om en underbar serie. Kimi ni Todoke (Reaching you).
Jag älskar den och det är min absoluta favorit.♥ Dock har jag inte sett hela än, den pågår fortfarande... jag har kanske tre avsnitt kvar att se. Det är 25 avsnitt.

Min korta sammanfattning om handlingen: Sawako är blyg och missförstådd och folk är rädda för henne. Kazehaya är populär och folkkär och Sawakos idol. Det enda Sawako vill ha är vänner. Men Kazehaya har fått upp ögonen för henne...

Det är en underbar kärlekshistoria, men som sagt har jag inte sett slutet än för den har inte kommit ut än. Den ska komma ut på tisdagar men brukar komma upp på onsdagen ändå :P Måste ses! Jag brister ut i gråt flera gånger och sitter som klistrad varje gång och dessutom är musiken fin. Den är tecknad bra också kan jag tillägga.



Se den (bland annat) -> HÄR <-









Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback