Hejsan

Dagen blev inte som jag hade tänkt mig.... jag tappade en massa energi och gjorde inget som jag hade tänkt göra.
Inatt kunde jag inte sova heller. Jag drömde att jag hade fruktansvärt ont och allt var så obekvämt och obehagligt. När jag vaknade på riktigt runt sex på morgonen så kom jag på vad det var, hela min käke och mun gjorde ont... det var på grund av tandställningen. Usch vad jobbigt det var, jag kunde inte slappna av... det var inte så här hemskt förra gången.... men jag tog mig iallafall upp och tog en brustablett. Efter en halvtimme började den verka och jag kunde sova. Men jag har haft det lite ont över dagen idag också, jag har knappt kunnat äta något.... bara gröt och mackor, allt annat gör för ont att tugga.
Idag skulle jag plugga, men det gick inte så bra. Så jag har mest kollat på film och sen tittade jag slut på serien Skip Beat!
Nu är det mat här.... jag får äta en god paj :) efter det ska jag se på en teater på tvn :)
Ha en trevlig fredagskväll :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback