Vår?

Hej alla glada och alla mindre glada!
Min dag har varit väldigt lugn. Tittat på film, ringt några samtal, skrivit ut lite skolinformation och.... thats about it!

Jag föreställde mig att jag var ledig och att det skulle bli lugnt nu efter en inlämning men eftersom jag har planerat lite och tittat på mitt schema framöver så blev det tvärtom. Jag kommer ha saker att göra precis varenda dag framöver! :o

Men jag har inte säckat ihop för det än iallafall! Så jag har kikat lite om det har kommit fram lite vår i klädbutikerna. Det har det inte gjort riktigt än, bara lite. Men jag tog fram det jag gillade och gjorde ett litet collage av det. Så här vill jag alltså se ut i vår. Men det är långt ifrån vad jag kommer göra, för att jag har inte råd att köpa ny garderob varje årstid :P


för 4-5 år sedan sa jag att jag aldrig skulle sätta på mig något som är rosa. idag är det nästan det enda jag vill ha ;)  (personlighetsbyte?)

Jag tittade ut genom fönstret imorse och hittade en skata som höll på att krångla i ett träd. Den drar och pickar på en massa grenar för att de ska lossna. Det var för nån vecka sen jag såg den första gången och höll på med detta. Den har börjat bygga sitt lilla bo i ett av träden på vår bakgård. Tänk vilket krångel för varje lilla gren h*n flyger nånstans och hämtar och sen ska placera in i boet. De måste börja i tid :) Därför får jag lite hopp om att våren är på väg. Och igår hörde jag fågelsång när jag var ute också! Hur mysigt som helst.

Jusste. Jag satte mig ju och skissade/målade igår. Skissen är inte färdig än men jag började skissa på en annan sak bara för att få leka lite med min färg. Den målade jag färdigt igår så den kanske jag lägger upp bild på senare. Men det stora projektet är fortfarande kvar. Ibland förlorar jag kreativiteten men vill fortfarande måla, då blir det såhär ^^

allt gott :)

Skrivet av: En magisk purt til en anan värd

koftan är himla fin!

2010-02-17 @ 11:45:13
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Skrivet av: smäm

fin teckning i översta inlägget. det gick inte att kommentera det bara :)

2010-02-17 @ 14:02:52
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback