YES

Böckerna kom idag!
Så nu har jag precis varit och hämtat dem i kiosken på torget. 6 nya böcker, men det fattas fortfarande 3 böcker. Men jag har iallafall de jag behöver just den här veckan till seminariumet.
Jag var inte med på förra seminariumet då min grupp skulle redovisa något, min frånvaro gjorde dessutom att jag inte kunde vara med på redovisningen idag för att jag inte hade läst. Men nästa gång ska jag redovisa! Och då har jag läst och dessutom ska jag redovisa själv.

Nå, nu känner jag mig lite lättad för allt det där. Men jag borde egentligen sätta igång direkt. Ska göra det efter middagen tror jag... väldigt hungrig just nu! Även om jag ska börja plugga ikväll så ska jag nog lägga mig tidigt för jag är väldigt trött. Och jag ska upp tidigare imorgon, på ett möte, fram till lunch, sen kan jag gå hem :) Sen är jag ledig fram till fredag :)

Jag vill ha maaaaaaat!!   ;)

Skrivet av: nea

härligt :)

2009-11-02 @ 22:21:17
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback