Vad hände med dagen?

Idag hade vi middag vid två-tre-tiden. Det passade mig ganska bra för jag sov lite längre imorse och åt frukost vid tio-elva-tiden. Men syrrans kille skulle åka hem vid tre så vi passade på att göra lunch-middag den tiden istället. Dessutom åt vi tårta både före och efter :P (Det är ju fars dag idag så det var därför) Helt fantastiskt gott och mysigt var det.
Vi åt alltså riktig mat vid tvåtiden och blev mätta på det plus drack kaffe och åt tårta. Allt detta gjorde att vi fick en känsla av att det var den riktiga middagen och både mamma, pappa och jag kännde som om klockan var 20 när klockan var 17. Vi är riktigt förvirrade fortfarande. Ska vi inte gå och lägga oss nu? Känns som om det är läggdags nu :P haha vad konstig den här dagen blev. Men det var bekvämt att slippa tänka på att göra ett till mål mat. Så vi är ganska nöjda. Själv sitter jag nöjt vid datorn och gör mitt. Har läst lite i en av kursböckerna också.



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback