Pigga Lovisa

Jag la mig i sängen.... somnade två timmar senare. Hehe. Men jag vaknade pigg och kry imorse!

Idag fick jag mail om nästa kurs jag ska gå. Bland annat om att jag ska läsa vissa sidor i en bok till första seminariet. Så jag har redan beställt en bok till nästa kurs, när jag inte ens har startat med examinationen på den aktuella kursen (jag tänkte att det är bra att vara förberedd med böckerna till nästa kurs så det inte blir så försenat som det blev med den här kursen).

Så, det har jag gjort. Jag har också tittat på tre avsnitt av en serie samt tittat på Efter tio med Malou. Gästerna var bland annat Gösta Ekman och Blondinbella, därför tittade jag. Ett klipp när Gösta rullar omkring och ramlar med rullskridskor på sig kom upp och jag skrattade som bara den! Hihi. Och det var intressant att se intervjun med Bella och Nils.

Men nu ska jag vara duktig och göra en liten kompuppgift för att jag inte var med på andra seminariet. Jag ska läsa en bok som heter The Teaching Gap. På engelska ja, så det blir extra svårt, men jag ska göra mitt bästa och läsa texten en extra gång för att verkligen förstå.

Det bästa med att plugga hemma självständigt är att man får lyssna på bandit hur mycket som helst ^^

Ha en trevlig dag så hörs vi senare :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback