Paus

Nu tar jag paus från pluggandet ett tag. Mamma blev lite sur för hon vet hur kort tid jag har kvar på mig att göra färdigt arbetet. Dessutom hjälper hon mig med en sak ur en av böckerna, så jag förstår varför hon blir sur när jag säger att jag tar paus. Men jag kan faktiskt inte sitta och plugga jämt! vissa tider på dygnet går det bara inte.

För någon timme sen kom familjen hem från att ha handlat. Lillebror hade varit inne på expert och han bad mig gissa vad han hade köpt... jag gissade på en massa saker. Men sen fick han säga. Han hade köpt den nyaste Harry Potter-filmen! (halvblodprinsen) Vad glad jag blev, för jag vill se den igen! Lillebror och jag var och kollade på den tillsammans när den kom ut på bio. Den är lite rolig.

Så nu har jag tagit paus och jag ska se på film! :)

såhär ser jag väl ut när jag inte kan plugga :P



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback