Min egen förskola

Jag vill starta min egen förskola!
Det har jag kommit fram till. Om jag får bestämma själv (som jag gärna gör) vill jag bygga upp mitt eget ställe från scratch. Placera det lilla huset var jag vill och ha egna anställda och själv ta emot nya föräldrar med nya barn. Bestämma helt själv hur vi ska jobba och planera alla rutiner och aktiviteter. (med "helt själv" menar jag att jag får vara "ordförande"... typ)


Är det tillåtet? Går det att genomföra? Det skulle vara helt underbart. För jag kan verkligen inte tänka mig att gå in i en vanlig förskola och börja jobba och finna mig i de rutiner som redan finns. Jag tycker dessutom om att planera sånahär saker.


Skrivet av: kaidi Bakir

Vi har samma drömm...;)...kul!

Ja, ja du får absolut öppna egen förskola, du har ju allt som behövs - dröm, vilja och om 3 år utbildning!!!

2009-11-15 @ 20:27:29

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback