Lördag

Vilken morgon. Eller... vilken morgon?

Jag har inte gjort så mycket även om jag vaknade för tre timmar sen. Suttit och letat efter böcker på nätet, till nästa kurs. Kan vara bra att beställa böckerna nu så jag har dem i tid. Men det var ett par texter som tydligen var pdf-filer. Jag har hittat tre sådana på internet, sen har jag beställt två böcker. Men nu fattas det ändå två böcker, den ena hittar jag inte och den andra finns men jag är osäker på om den är nödvändig. Om du läser det här Kaidi, skulle du kunna maila mig om vilka böcker som är viktiga, så skulle du vara jättesnäll :)

Vi är alla lata här hemma idag. Vi bestämde att istället för lunch och middag så tar vi nåt mittemellan så blir det mycket enklare och mindre disk och aktivitet här hemma :P jag är ändå inte sugen på lunch just nu.

Det jag ska göra idag är att plugga vidare som jag alltid gör, precis alla dagar i veckan :P hoppas att jag får ett mail från min kurslärare idag, angående en fråga, så jag kan fortsätta. Annars läser jag bara vidare.

Någon som ska göra nåt kul idag? :)


Skrivet av: kaidi Bakir

Ja, absolut kan du få mina böcker. Vilka är viktiga?...mmm, inte en endaste :(, eller ja, man måste ju skriva tentan sedan, kanske behöver jag de då! Har köpt 3 böcker- Gunnar Richardsson "svensk utb. historia" (viktigaste?), Ulla Johansson "normalitet, kön oc klass" och Lennart Hellspon "Vägar genom texten" (har ej använt den än !!). Nästa veckka skriver, tentan så kan du få de. kanske jag kan få från dig också ett par stycken ;)? vi kan ju träffas nästa vecka, lämnar tentan på onsdag.

2009-11-15 @ 20:36:12

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback