Är jag helt borta eller?

Jag har suttit och skrivit på skolarbetet ett tag på morgonen. Pappa har hunnit komma hem och stuckit igen (till gymmet). Så det har bara varit jag hemma. Men nyss hörde jag något prassla i köket. Jag tänkte.. är pappa hemma så snart? Eller är lillebror hemma över lunch eller vem är det? När jag kom in i köket stod mamma där och höll på med något.... jag bara stod och tittade på henne. "Hej?.... När kom du hem?" sa jag. Jätteförvirrad. Men mamma berättade att hon kom hem för ett tag sen och att hon har faktiskt varit inne hos mig och frågat hur det gått med arbetet. Jag: "???!?!!?!!?!?!" Jag trodde inte på det och sa bara nej nej nej.... men jag måste ha glömt det eller nåt. För mamma luras inte sådär. Haha jag måste vara borta.

Godmorgon förresten. Jag ska plugga hela dagen. Tills det är färdigt.




 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback