min väska

Är det någon som kommer ihåg inlägget då jag var skitsur över att ingen hade den där väskan som jag ville ha? Jag åkte hit och dit och ingen som skulle haft den, hade den... så jag beställde den på hemsidan istället vilket jag lika gärna hade kunnat göra från början....

Nu har jag den! Jag har använt den varje dag sen jag fick den! Den är nog en av de bästa väskor jag har haft. Den är stor och rymlig, praktisk och skön och lagom snygg. Det finns förstås mycket snyggare väskor, men den här är tillräckligt snygg med tanke på hur bra den är för mig när jag måste kånka på en massa böcker och annat.
Den är mörklila!

Jag är glad ^^




(haha.. dålig kamera och smutsig spegel...)

Skrivet av: nea

ååh snygg! hur mkt kostade den?

2010-11-25 @ 20:56:26
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback