start på höstterminen 2012!

Tjena!

Den här veckan började jag skolan igen. I måndags började en mindre kurs som heter Att utvärdera och utveckla förskolans verksamhet. Allt är igång igen, dock har min kurslitteratur inte kommit med posten än. 

Det är min sista termin på universitetet nu!!!  Så skönt att det snart är slut. 
Eftersom det är sista terminen nu innebär det att jag ska skriva C-tenta i december/januari och jag tar examen i januari. Jag måste också börja söka jobb i höst för att vara säker på att jag har ett jobb när jag är klar vid årsskiftet.

Allt detta är verkligen ångestbildade. Ska jag, lilla jag, som aldrig gjort något annat än att gå heltid i skolan i 15 år i rad nu, söka och börja jobba heltid om några månader?? 



Idag har varit en stor städ och tvätt-dag. Jag har också handlat samt betalat räkningar och lite ditten och datten. Först nu kom jag på att jag kanske skulle plugga lite? 
Men jag är lite småtrött så jag tittar nog bara på en film eller två och sover sen.

Kul att komma in i lite mer rutiner nu till hösten. Det är faktiskt rätt mysigt med höst 






 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback