juli och augusti?

Jag tittade igenom min blogg lite och upptäckte att jag inte bloggade alls i juli eller augusti månad!!!
Det första jag kom och tänka på då var min födelsedag i augusti. Då brukar jag väl lägga upp någonting åtminstone?
Men det kan jag väl göra nu istället? Men har jag några bilder från min födelsedag då? Jag ska se efter......
Nej inte en enda :/
Jag tog inte en enda bild på min födelsedag i år. Vad konstigt. Kanske någon av mina vänner gjorde, eller mamma och pappa. Kommer inte ihåg.
Men jag hade en väldigt trevlig födelsedag i år iallafall! Jag lunchade med mina fina tjejer och jag gick till frisören och fick håret fixat. En sån där lugn och skön födelsedag. God middag och tårta på kvällen också såklart :) Synd att jag inte kan visa några bilder som jag annars alltid har haft till allting. 

Kan visa en annan bild istället! Den här är en bild på Bill och Gräddan som ligger bredvid och myser med mig i soffan. 
Jag är så ledsen för att de inte bor hos oss längre. En kille kom och hämtade dem i fredags. För att vi är allergiska... De har fått ett bra hem, men jag SAKNAR DEM SÅ OTROLIGT! ♥



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback