redan februari

Hejsan.
Nu var det ett tag sen jag checkade in här på min blogg. Det går längre och längre...
Tror inte att jag värdesätter bloggen lika mycket som studierna och träningen. Yeah that's right! I work out! ^^

Börjat träna ganska mycket, och jag känner mig så mycket bättre.
Jag skaffade en app som heter MyFitnessPal och den håller koll på min vikt, min mat och min träning, så den är helt enkelt super för mig.  Skaffa den!


Idag tränade jag bort ca 300 kalorier och hittils har jag käkat 372 kalorier mat. Ganska bra alltså :)
Nu ska jag skriva färdigt en skoluppgift och sedan kanske läsa eller eventuellt åka och shoppa.... behöver ett par nya träningsskor.




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback