gympadojjor

Nu sitter jag och dricker te. Hade lust med te... och inte kaffe. Det är väl bra. Te har inga kalorier ;)

Tittar på mitt kaloriintag idag. 1081 kalorier. Mer är 700 får jag fortfarande käka, men det har jag inte och ska inte och vill inte :)
Härligt.

Imorgon ska jag träna med pappa förmodligen. Tar det på morgonen för sen ska jag tvätta :P Är en liten hemmafru faktiskt. Borde dammsuga lägenheten också... är lite smutsigt.
Annars ska jag försöka läsa lite av kurslitteraturen.... men får se hur det blir med det, de är ju fredag imorgon.... :)

Köpte faktiskt skor idag som jag hade tänkt. Billigare än vad jag trott och de blir skitbra och jag köpte t o m andra skosnören för att pimpa upp de annars vanliga och rätt tråkiga gympadojjorna.




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback