ansiktsmask

Hej bloggen.
Här sitter en sjukling. Jag har blivit sjuk på riktigt. Det är inte så ofta, kanske två gånger om året. Då blir jag såhär. Snorig, ont i halsen, tung i huvudet, ont i huvudet, seg och trött. Inte bra. Var hemma från skolan idag vilket inte är så bra. Har två dagar i skolan den här veckan och jag lyckas bli sjuk och missa en av dem :/
Hoppas det går över snart. Orkar åtminstone laga lite mat och läsa och sånt iallafall.

Fick hem ett paket idag förresten. Köpte faktiskt en produkt från Apoteket . Bestämde mig för en efter det där inlägget nedan.
Den här produkten är nog en av de bästa. Jag blev kär i den första gången jag använde den.
Den heter Vichy Normaderm Tri-activ. Den kommer i tub och det braiga med den är att jag först rengör ansiktet med den och samtidigt är det en scrub OCH ansiktsmask! :)
Jag känner mig superfräsh i ansiktet nu. Tror den kan vara bra för mig, jag har en hel del problem och den här ska tydligen vara bra för fet och känslig hud.
:) 

Det känns som om jag håller på att sponsra produkten, men så är det inte! :P

Tänk att jag vågar lägga ut den här bilden på mig, helt blottad :p

 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback