shoppa

Hej. Nu sitter lilla ugglan här och ugglar i skärmen. 
Har sovit fram till nästn tolv idag och efter det åkte jag och shoppade för alldeles för mycket pengar. Fast det var ju väldigt länge sen jag shoppade kläder och så.... och jag behöver lite nytt nu till hösten så.... :))

Hösten är min favorittid att shoppa. Det finns jämt så mysiga och snygga kläder då. Mina favoritfärger också. Mörka röda, rosa, gröna, blåa, murriga färger. Älskar det :)) 
Dessutom ärdet snyggt med stickat och jeans och kängor.... halsdukar och jackor.... ♥

här är bild på två plagg som jag har köpt. tyvärr tog jag bilden nyss vilket betyder att det är skitigt ljus, så färgerna är inte som de ska, men jag tog med både blixt och utan så man kan väl ana vilka färger det ska vara.... :P




Jag har långhelg. Fre-lör-sön-mån har jag inge skola. Dock ska jag läsa och besöka min förskola, men det är inte så farligt :)
Annars har jag inte så mycket för mig.



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback