försvunnen

Är jag?
Nä, jag är ju här. Det blir bara inte så ofta nuförtiden. Jag har skola och böcker att läsa och det är inte alltid jag sitter vid datorn. Mycket av min tid går åt till min pojke ♥ och annars mina tjejer :)

Kan berätta vad jag har gjort de senaste dagarna. Förra veckan var min första vecka i skolan. Den här veckan har jag hittils haft ett seminarium och en exkursion. På seminariet "lekte" vi... mycket i den här kursen går ut på att vi själva ska uppleva och utforska det som våra barn senare kommer göra. På det sättet lär vi oss hur barnen kommer "vara" och tänka. Nån som förstår? :)
Igår var jag på exkursion. Det är något man gör med hela klassen och lärarna. Vi åkte ut till Sandemar som är ett vattenskyddsområde och vi promenerade och lekte och utforskade där borta hela dagen. Riktigt kul var det :)

Idag har jag ingen skola, men det har jag imorgon och därför tänkte jag läsa lite idag. Är lagom pigg idag. Vaknade av mig själv omkring 6 i morse. Sov så gott i min pojkväns nya säng. Han fick hem den igår och det är en stor säng som är sjukt skön :)

Jusste!! Jag var ju på lägenhetsvisning igår också!!!! JAG VILL HA DEN LÄGENHETEN!!!!!! Snälla?? :)
Perfekt bara. Men det är väl därför jag inte kommer få den. Jag har plats 11 tror jag. 
Det är en etta, men den har ett kök och stor hall och en garderob och balkong och skitbra läge. Nyrenoverad och allt. JAG VILL HA :)
Hoppas.





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback