aloe vera

Igår var jag på Aloe Vera kväll hos min kära kompis Emma. Hon hade dragit dit lite folk för hennes syster håller på med detta. 
Det var en superkväll för vi provade typ alla produkter så jag var helt mjuk och len och nästan kladdig på händerna och halsen och fötterna ;D
Aloe Vera är ju en helt naturlig produkt och alla produkterna är gjorda av detta. Största delen av produkterna innehåller alltså aloe vera.

För mig var produkter för ansiktet mest intressant, så det var det jag köpte och ville prova. Emma har haft produkterna ett tag och flera andra igår hade redan provat en massa grejer. Så jag har inga tvivel på produkten, utan det är ju bara frågan om hur Aloe Vera påverkar mig :)

Det här är produkterna jag köpte. En flytande tvål, en scrub och en Propolis-kräm.
Emmas syster rådde mig att ta lite tvål och lite scrub i handen och blanda ihop och sen applicera i ansiktet. Propolisen ska jag använda som en sorts acne-kräm, men den kan användas till mycket mer också.

Nyss provade jag :D Hur skönt och fräscht som helst. Så nu ska jag somna om och se hur det känns om några timmar :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback