hej

Nu har jag precis kommit hem. Ja från vadå klockan nio på morgonen?? Jo jag har varit på min förskola och varit med på öppningen och intervjuat min handledare som material för min fältstudieuppgift! Så det har jag gjort nu på morgonen. Kanske ska sova en stund till nu? Fast jag har hunnit bli hungrig... åt inte så mycket vid femtiden ändå... Men borde sammanställa intervjun nu medan det är färskt... eller åtminstone idag. Är inställd hemma i pojkvännens lägenhet. Har typ inte sovit hemma på en vecka för att det är så mycket skönare här. Lugnt och fint och bekvämt. Igår bjöd jag på kladdkaka när hans mamma m f kom :) Nä kanske ska ta mig en macka och sen sova då. Hare bra :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback