vad som händer

Jag hade värsta blogglusten för någon dag sedan. Men nu plötsligt så försvann den här helgen. Poff! 
Jag har knappt varit hemma. Det känns skönt på ett sätt för då kopplar jag av från skolan lite. Men det är ändå skönt att vara hemma och ta det lugnt, som just nu. Jag sitter hemma. Kom hem från förskolan nyss. 
Jag dog lite i solen. Jag trodde inte att det skulle bli SÅ varmt idag. Jag blev helt paff. Jag är helt slut.

Min marockanska kompis som var här över helgen åker idag. Hans plan åker iväg säkert just nu. Jag fick säga hejdå igår eftersom jag inte kunde vara med idag.
Tråkigt att han åker, men superkul att han var här över en hel helg bara sådär. Vi har faktiskt haft superkul. Igår var vi ju på Gröna Lund till exempel. Jag ska berätta mer om min helg när jag orkar :P Jag känner bara för att ta det lite lugnt nu. 

Jag och tjejerna har ju bestämt att vi ska fixa middag nu ikväll och planera en roadtrip i sommar!! Hur skoj låter inte det? :)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback