valborg-bilder

Här är några bilder från mitt Valborgsfirande i Uppsala 









Hehe... av nån anledning började mitt sällskap peta mig på rumpan och fota :P





jag fick mustach....







jag och två tjejer (som jag valde at censurera....) som jag träffade :)



sen finns det väl inte så mycket mer foton värda att se ;) eller som jag vill visa här på bloggen :)

Men jag hade superkul.
Jag åkte som sagt in till Uppsala väldigt tidigt. Vi försökte kolla på forsränningen. Sen satte vi oss i stora parken och njöt av dagen. 
Det var fullproppat med folk och fest överallt i hela Uppsala hela dagen. Folk ramlade omkring redan på förmiddagen. Det var rätt kul att se och vara med om hehe...



Skrivet av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej söt! Vill du vinna veckans intervju hos mig? :) Allt som behövs är en kommentar! Hoppas du är med! <3

2011-05-02 @ 23:07:02
URL: http://adaras.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback