soundtrack

Jag sitter och pluggar. Dvs. jag sitter och skriver på min sista hemtenta för den här terminen. Den som handlar om matematiken jag gjorde med barnen på praktiken.

Till det lyssnar jag på soundtracks från serien Kimi Ni Todoke. Jag tycker väldigt mycket om den serien och med den musiken till så blir jag lugn och glad för jag kommer in i serien på något sätt, i den känslan jag har när jag ser på serien, vilket bara är positiva saker.
Medan syrran som kommer in i rummet och kommer med en spydig kommentar "man blir typ deprimerad när man kommer in hit".
Jag vet att vissa låtar av soundtracksen är rätt lugna, men jag som vet precis vilka situationer och känslor som dessa ljud spelas i serien, får ju en helt annan känsla av musiken :P

hehe...



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback