nyheter

Nu har jag varit hos doktorn för andra gången. Jag har nu tagit halsprov och andra tester. 
Äntligen kan doktorn säga vad det är.
Jag har körtelfeber.

Jag hoppar inte av förtjusning. För att det finns nämligen inget botemedel mot detta... typiskt. Detta är något jag blir frisk från helt själv. Låter väl bra?
Nä! För att min trötthet och sånt kan hålla i sig i flera månader!! Kan du tänka dig!? Typiskt mig att råka ut för denna virusinfektion. 

Jag är heltslut och har bäddat ner mig i sängen nu efter nyheterna.... vet inte riktigt vad jag tycker om detta, men vad kan jag göra? Jag får vänta och se.



Skrivet av: david

Krya på dig gumman!

2011-05-25 @ 16:35:13

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback