klaga

Åh nu ska jag komma och klaga igen...

Min feber är värst. Den är värre än jag trott. Men när jag väl är sjuk så ÄR jag sjuk.... förutom när jag har någon liten förkylning.

Inatt frös jag, sen svettades jag och sen frös jag igen.... det gör att jag inte vet hur jag ska ha täcket över mig... och gör att jag snurrar i sängen hela tiden. Jag kan inte sova på natten. Försöker dricka vatten men gissa hur mycket det hjälper...

På dagen kan jag sova. Fick sova i pappas säng i morse. Det är riktigt svalt i mina föräldras sovrum så det var skönt. Men jag blev så svettig att jag var tvungen att ta av mig ett lager med kläder faktiskt.
Annars har jag sovit kanske två gånger till nu på dagen. Har inte gjort så mycket annat. Suttit vid datorn några gånger och tagit något att dricka. Försökte äta pannkakor till lunch men jag åt knappt hälften. 

Min feber är inte som en vanlig feber. Jag har varken ont i huvudet, ont i halsen, öronen, eller någon annan slags möjlig inflammation. Inte snuvig eller hostig heller.
Det jag känner är illamående ibland. Yr i huvudet när jag står upp eller sitter ner. Samt något som tynger ner mitt huvud, omkring pannan och ögonen känns det som något trycks ner och ihop. Det gör inte ont men det är jobbigt.

Vad är det för fel på mig?




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback