hemma ännu en dag

Inatt hade jag stora problem. Jag kunde knappt sova. Det GÅR bara inte :(
Och när jag trodde att natten var över och jag kunde gå upp och käka frukost eller nåt.... nä då var klockan fortfarande något med 2 på natten. Bara att luta sig tillbaka och försöka sova igen. *suck*  

Jag tänkte försöka göra nån nytta även om jag är sjuk. Jag känner mig stressad över tentan... och jag går bara här hemma, då kan jag väl försöka göra något litet iaf.
Typ göra en mall för tentan. Eller lyssna och skriva av inspelningarna från aktiviteter med barnen. Någonting.

Nu ska jag dricka min första kopp kaffe på tre dagar.



Skrivet av: emiliaemilia

det låter jobbigt, hoppas att du får lite sömn i natt!



Vad studerar du?

2011-05-18 @ 16:11:13
URL: http://espot.blogg.se/
Skrivet av: nea

haha ååh vad det är jobbigt när man vaknar pigg, tror det är morgon så är det fortfarande mitt i natten.... så är det jobbigt när man vaknar och tror att det är mitt i natten fast det är morgon :p

2011-05-18 @ 17:27:21
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback