grattis

Hej.

Jag pluggar idag också. Måste göra det. Så det blir färdigt nån gång!!

Jag blev bara lite paff just nu. Fick precis meddelande, eller sån där påminnelse som jag har lagt in på mobilen. Jag har en gammal kompis som gifter sig idag!!!!!
Oj!
Jag har ju vetat om det ett bra tag, men det är just idag det händer. Nu är han ingen ungkarl längre! Jag är så glad och stolt för hans skull!! jag får lite skräp i ögonen.....

Grattis min vän! Jag önskar dig och din fru all lycka i livet! ♥

min favoritbild på dig...  ♥



(och jag är inte på bröllopet för att det bara är
ett miniminibröllop med endast de två, men jag kommer få en fint kort sen) ^^

oj vilka skräp jag fick i ögonen...

Skrivet av: Shiko

Men grattis! (:



Kramkram. <3

2011-05-29 @ 13:33:15
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback