frisk snart tack?

Ser jag frisk ut än?



Jag drack precis ett glas med kall mjölk och tycket det var väldigt uppfriskande.

Annars har jag sovit en och en halv timme nu på eftermiddagen. Jag kunde absolut inte sova inatt.... för jag hade mycket feber inatt....

Men jag känner mig bätte... förhoppningsvis går jag till förskolan imorgon. För det behöver jag verkligen!
Ska kolla tempen alldeles strax...

Mycket sömn och mycket dricka. Då ska man blir frisk säger mamma.
Men mamma tycker det är konstigt att jag inte har ont i halsen eller nån annan infektion i kroppen.... måste man ha det för att ha feber? Jag har feber ändå :P

Mer kall mjölk kanske? Honungen tog snabbt slut så inge mer honungste för mig :(


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback