den blev klar

Åh... jag satt och höll på att somna här för en stund sedan.... och bara drömde mig bort och suktade efter choklad.... och tänkte att jag skulle kunna promenera bort och köpa det sen. Men då kom jag på att nämen det vore ju en perfekt belöning om jag blev klar med tentan....
Så jag bara YES!! NU!!! Då fick jag glöd också satte jag igång och bara skrev och blev färdig.

Så nu blev den färdig :D Belöningsdags efter middagen blir det då :D :D
Det som är kvar nu är bara något dokument som ska skrivas klart och sen ska jag lägga upp allt på hemsidan bara så är allt klart. Jag brukar låta min kära mamma läsa mina tentor innan jag lämnar in dem också, för att hon är bäst på att kolla stavningen... jag litar inte på Word hehe...





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback