Tinkerbell

Nu är det väl typ slut på disneyprinsessor?
Nu får Disney ta och komma med några fler filmer tycker jag ;) och då menar jag med prinsessor... för de kommer ju ut med någon film då och då nuförtiden ju faktiskt

Men ja... disneyprinsessor.... Tingeling är ju ingen prinsessa... men jag lägger henne i denna kategori ändå.

kolla bilderna jag hittade.... gå gärna in på användarnas sida för att få orginalstorleken på bilderna... så mycket finare kvalité då.
(användarnamnet står över bilden)

Det här är riktiga konstnärer..
Alla dessa bilder ska föreställa Tingeling! (och kommer från sidan deviantART.com)

AndLatitude
dotLinks
FreeWingsS
rule404-d339tx5
hop2pop
nippy13
j_scott_campbell-d2z2nlg
Atariel91
ellette
justaddsugar
LilyDraconis
Satanic_Rabbit
Serena_Kenobi
sothis27
YonderBeyonder
nippy13-d2yygah
Ypsoon

deviantART's länk finns i högerspalten.




Skrivet av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-23 @ 08:55:15
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback