kanaler

En av de youtube-kanaler som jag följer är en tjej som heter Kate och hennes kanal heter katersoneseven. Hon är awesome! Det blir som en serie som man följer flitigt och sitter bänkad framför.

Hon är från London men just nu är hon roomie med en kille som heter Cory, i Californien som också har en youtube-kanal. Den följer jag inte lika flitigt, men han är awesome också.
Eftersom man får se så mycket av honom också i hennes kanal så är jag rätt nöjd med bara hennes kanal hehe.

Cory har också en annan kanal som heter TheMeanKitty som handlar om hans två katter. Skitkul!

Så.... tre olika kanaler vill jag tipsa om! 

Katersoneseven
SMPfilms
TheMeanKitty









Skrivet av: r o c k z

SV; haha njääää de e faktiskt i olika ljus/mörka. ;D haha

2011-03-02 @ 20:10:52
URL: http://rockzie.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback