utomlands

Jag och en klasskompis funderar på att göra vårat examensarbete utomlands. Alltså åka till ett land som utbytesstudent och plugga i ett halvår (eller mindre?). 
Hur häftigt och kul vore inte det??

Examensarbetet är inte förens 2012 så det är en liten stund kvar. Men vi borde börja ansöka om stipendium och sånt shit nu för att det är mycket förberedelser. 

Vi funderar på Reggio Emilia i Italien! - Hallå, det är väl lärares dröm att få besöka Reggio Emilia!? och att plugga där nere! Hur coolt?
...eller Japan!!
Jag blir helt knäsvag när jag tänker på det! Skulle jag få möjlighet att få plugga i mitt drömland nr 1?? Ah.... jag är helt mållös... få bo och plugga, ta del av Japans kultur, lära känna människor i Japan. Åh, om det vore sant. 

Hur häftigt vore det inte att plugga utomlands! Såklart tänker vi ta chansen när vi har möjligheten!





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback