uppdatering

Det är lite jobbigt just nu. Därför har jag varken tränat på länge och inte heller pluggat så mycket som jag borde. Men jag är ändå relativt duktig med tanke på situationen?

Syrran kommer hem imorgon. Hon åkte till sin kille i söndags och skulle vara där i mer än en vecka, men nu när vi fick den här jobbiga nyheten så ville hon komma hem. 

Det blir begravning om ca 14 dagar... så vi ska åka upp till Backe då (ligger i Ångermanland). Det var där farmor bodde med sin man de senaste tjugofem åren. 

Det blir lite nedstämt här på bloggen nu, men så får det vara. Jag är inte "deprimerad" men jag kan heller inte vara precis som förut. Men jag skriver ju ändå.

Hörs senare.



Skrivet av: Kokorochan

svar: samma här ^O^ <3



kramar<3

/kokorochan

2011-03-01 @ 16:54:34
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback