torsdag och fredag

Igår ringde syrran klockan 21 och sa "kom med ut"! Jag som hade parkerat rumpan i soffan sa ju nej :P Men då räckte hon över telefonen till sin kompis som övertalade mig.
Så vi tre åkte in till stan och mötte upp vår vän som fyllde 21 år! Vi satt på nåt ställe och drack lakrits-shots ;D

Härlig torsdagskväll. Jag kom hem vid 01 och slänge mig i sängen. Jag skulle ju upp idag och gå till skolan, men det var tur att det var på eftermiddagen för annars kanske jag inte hade orkat ;)

Syrran och jag igår... (det är hon som tar kortet)



Så idag var jag på ett seminarium. Kom nyss hem... vet inte vad det blir av den här kvällen än. Men hoppas på att träffa några kompisar :)

Jag fotade alla mina ringar nyss. Tänkte ta och visa dem sen :)



Skrivet av: H a c h i ~

HERREGUD va lika ni är! :O ;3

2011-03-05 @ 19:35:45
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback