sådetså

Jag känner mig verkligen ur form.
Helt slö i kroppen... dålig i ryggen. Jag har jämt ryggproblem men nu vet jag inte om jag ska sitta rakt upp eller krypa ihop till en boll. Allt gör ont ändå.
Jag har inte tränat på två evigheter.
Jag mår skit fysiskt.
Lite psykiskt också... men jag är pigg på att förbättra mig. Jag HAR faktiskt lust att sätta igång. Sätta igång med den här kursen, börja träna regelbundet igen, äta mer regelbundet också. Nu vill jag köra. Jag har ju en nyårsönskning. Den vill jag fullborda och fullända och fullgöra och allt. Den känslan har jag. Sådetså.



Men ett steg i taget. Ett steg imorgon. En intro-föreläsning till kursen. 
Imorgon ska jag också till tandläkaren samt sälja ett par böcker 

Visst låter allt det här bra? 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback