plugga

Idag kom min kära klasskompis över. Jag gjorde lunch till oss, sen tog vi te och kaffe och satte oss och pluggade! Skitsmart! Vi peppade varandra liksom. Vi satt fram till nu :)
Men nu tar jag en tidig middag... sen vet jag inte om jag kanske ska göra något annat? Känns segt att fortsätta plugga utan min kompis ;P

Det är ju Lööööördag idag! :)

Det blir melodifestivalen - andra chansen ikväll. Fast det är ju en stund kvar till det... haha vad ska jag göra? ;P



Skrivet av: H a c h i ~

sv: jag också! <3 Jag har ju inget annat än mina kläder, nattduksbord och säng på mitt rum just nu, det ska bli så jävla skönt att bygga ihop mitt nya skrivbord och mina hyllor så jag kan stapla upp mina grejer :D (som ligger i påsar)

2011-03-05 @ 17:47:03
URL: http://hachi.se
Skrivet av: nea-liten

Hmm, du kanske kan baka något gott till ikväll? :D och överaska familjen

2011-03-05 @ 18:34:53
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback