orkar inte

Jag har en massa tankar i huvudet om saker som jag vill skriva om här på bloggen. Men jag har varit så himla seg och sjuk idag så jag har bara inte gjort det :s
Jag var ute en sväng i den friska luften men jag känner mig inte bättre för det.

Lillebror kommer till mig flera gånger och frågar om vi ska hyra film. Det är väl trevligt.... tänker jag, men jag orkar inte röra på mig, följa med typ de 50 metrarna till kiosken för att hämta filmen haha så trött är jag

Det jag hade tänkt skriva om var mitt hår. Visa bild på hur långt mitt hår faktiskt är nu och visa en bild på när jag klippte det senast för säkert ett år sedan nu.
Vore inte det kul? Jag tycker det är kul. Kul att se hur långt det har växt.
Kanske imorgon. Eller om jag orkar ikväll. Måste ju få till en bra bild på håret isåfall 




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback