nytt

Mamma kom hem med den här presenten till mig.
Jag som gärna har en banan med mig i skolan. Schysst!
Jag och syrran fick dessutom två stora flaskor schampoo och balsam! 



Mamma inhandlade också en ny vaxduk till köksbordet. 
Julduken var fortfarande på samt julgardinerna... kanske dags att byta 
Men jag har sagt att den är för skrikig... även om vi har mycket vitt i köket så tycker jag inte direkt om den nya vaxduken...


visst tycker jag om färgerna på duken... men alla tillsammans på just en vaxduk vet jag inte... kanske på en kudde eller något annat men inte på ett stort bord som står mitt i köket...

Skrivet av: B R O W N S U G A R

Smart bananförpackning =)

2011-03-23 @ 21:11:37
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback