min dag

Hej.

Idag gick jag upp relativt tidigt och stack hem till en kompis. Mitt arbetslag och jag träffades. Vi skulle sitta och förbereda oss inför en redovisning i skolan imorgon. Det tog faktiskt hela dagen.
Vi gick ner och köpte lite lunch också. Thai-mat blev det. Gott. 

När jag kom hem vid fyra-fem... så var jag trött! Jag tänkte att jag skulle sätta mig och skriva färdigt tentan, men jag orkade inte.... så jag tog en powernap!
Men nu har jag fått i mig middag och kaffet är strax färdigt.... det betyder att jag ska sätta mig och skriva på tentan nu! Jag vill gärna ha den färdig.

Men jag måste också titta till lite kläder... se vad som ska tvättas och se till att jag har allt jag behöver. Jag åker ju på torsdag morgon.
Jag sa ju att det inte blir något bloggande då. Mellan torsdag och söndag. 

Aja... som sagt blir det kaffe nu! Hörs senare :)

<- bra kompisar!


Skrivet av: B R O W N S U G A R

Vad sugen jag blev på kaffe nu :D

2011-03-15 @ 19:03:33
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback