läxa

Idag promenerade jag till centrum. Där mötte jag andra lärarstudenter som också går fjärde terminen som jag. Vi åkte upp med hissen till åttonde våningen där bland annat kommunens anställda jobbar...
Vi brukar använda ett konferensrum däruppe. 
Idag kom socialtjänsten och pratade för oss. Det var intressant att höra. Vi som pluggar till lärare behöver ju verkligen veta vad soc gör och hur det funkar. Så, ja...

Sen tog jag bussen hem ;P hehe...
Jag stekte lunch och sen satte jag mig vid datorn och satte på musik och började göra lite läxor.

Här är mattetalen jag räknade. Det är bara en lätt liten läxa bara. Men kul var det faktiskt.


Ska man kanske läsa lite kurslitteratur nu? Kanske borde...



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback